The Blue Lagoon & Bestfriend Bar
Welcome, Guest. Please login or register.
September 09, 2010, 07:17:57

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Best Friend Bar 17 (Beer Bar)
The Blue Lagoon  A Go-Go & Show Bar
6600 Posts in 1121 Topics by 472 Members
Latest Member: Trampe
* Home Help Search Login Register
+  The Blue Lagoon & Bestfriend Bar
|-+  FLERE TUSEN INNLEGG I FORSKJELLIGE KATEGORIER (Norsk)
| |-+  Norsk Visa og Thai Visa
| | |-+  Gratis visum til Thailand !!!
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Gratis visum til Thailand !!!  (Read 443 times)
Rory
Administrator
Gull Bruker

PIKEHJEMS-DIREKTØR

« on: December 05, 2009, 04:00:02 »

Hadde hørt om det tidligere, men ble til min store overaskelse fortalt at man får gratis turistvisa ved opphold over 30 dager da jeg ringte ambasaden i dag.
D.v.s. at jeg som skal være i Thailand over en periode kan få utstedt dobbel entry turistvisum som har en løpetid på 60 + 60 dager helt gratis.

Det var jo en bra start på ferien  Wink Cool Cool Cool

Tog du an !!!
Pilt Ola
Gull Bruker

Give it to me Baby !!!

« Reply #1 on: December 06, 2009, 01:22:21 »

Hadde hørt om det tidligere, men ble til min store overaskelse fortalt at man får gratis turistvisa ved opphold over 30 dager da jeg ringte ambasaden i dag.
D.v.s. at jeg som skal være i Thailand over en periode kan få utstedt dobbel entry turistvisum som har en løpetid på 60 + 60 dager helt gratis.

Ja det er ikke mye man får gratis av Thaiene  Cool
Kjekt å vite dette med visumet. Mange takk.  Wink
Rory
Administrator
Gull Bruker

PIKEHJEMS-DIREKTØR

« Reply #2 on: December 12, 2009, 04:09:57 »

Ja det er ikke mye man får gratis av Thaiene  Cool
Kjekt å vite dette med visumet. Mange takk.  Wink

Har ventet i over en uke på og få passet tilbake fra ambasaden uten hell, siste sjangs i morgen, så det er ikke sikkert at det blir så helt gratis alikevell  Undecided Undecided Tongue

Tog du an !!!
Hans
Senior Bruker

« Reply #3 on: May 27, 2010, 15:33:53 »

Er det fremdeles gratis visum til Thailand, og for hvor lang periode kan man få utstedt visum for  Huh
Rory
Administrator
Gull Bruker

PIKEHJEMS-DIREKTØR

« Reply #4 on: May 27, 2010, 17:25:08 »

Vet ikke om det fremdeles er gratis visum, men det var det for ikke så lenge siden. Dette kan du sjekke opp med den Thailandske ambasade.

Det lengste visumet du kan få hvist du er under 50 år er dobbel entry turistvisa. Dette varer i 2 måneder med mulighet for en måneds forlengelse hos emigrasjonskontoret. Deretter må du en kjapp tur over grensen til Cambodia og få et stempel i passet ditt, så får du 2 + 1 måned igjen.

Sjekk datoen du må ut etter de første 3 månedene slik at du ikke er for sen til å fornye for de siste 3 måneder. Det sjekket ikke jeg og fikk kun 14 dager da jeg reiste til Cambodia  Embarrassed Embarrassed Embarrassed

Tog du an !!!
Hans
Senior Bruker

« Reply #5 on: May 29, 2010, 17:22:50 »

Takk for opplysningene. Hørte av en kamerat som reiste for et par uker siden at det fremdeles utstedes gratis visa på
Ambasaden.
Men dette kan vel forandre seg uten forvarsel så det kan vel være en ide og ta kontakt med ambasaden uansett før du sender over papirene. Kiss
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: